sleepless

Blir nog ännu en sömnlös natt, somnade halv tio imorse & gick upp runt två..
Nu är jag jättepigg och kommer väl inte bli trött innan 6.
Finns absolut ingenting på tv, de enda filmerna är Naked mile (som jag sett en miljon gånger känns det som) & någon som heter störtkär, låter inte så bra..
Igår spendera ja dagen med malin, vi kolla på skräckfilm & sen runt elva åkte vi ner till stan.
Bytte buss där & åkte till berga & träffade linus.. vi följde han typ hem eftersom vi inte hade något annt att göra.
Sen gick vi ner till min mormor & kollade på tv och sånt när hon gick till jobbet.
Sen drog malin vid 8 imorse.. tänkte få lite sömn då men som sagt somnade jag inte förrän halv tio.
En sjukt ointressant dag att läsa om haha.
Nu ska jag kolla på nåt skit på tvn.
Puss då!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0