Hej alla!

skit dålig uppdatering jag vet, men har varit på kryssning och sådär som jag sa.
Nu har jag precis duschat och sminkat mig, väntar på älskling :)
Men han är seg som vanligt haha så passar på att blogga + städa under tiden.
Skit tråkigt att städa ush men jag måste, kan inte se ut hur somn helst här .
Måste fortsätta med et nu så därför skiver jag liter senare.


 Pussdå!


btw, min mammas skitgoda drink här nedanför, jag köpte en likadan fast med jordgubb, mums!




kommer fler bilder från kryssningen sen när jag lägger in från kameran.

Kommentarer
Postat av: S A N D R A T J U L I N S

*kolla in dagens låt med Nick Jonas <33* http://sandratjulins.blogg.se/2009/september/everybodys-searching-for-an-easy-solution.html#comment

2009-09-09 @ 17:35:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0